JellyPages.com

Sunday, May 26, 2013

kawan STPM シ

Assalamualaikum ! haii. Masuk sekolah baru Kawan pun mesti lah baru kan ? 

Macam aku jugak. Masuk sekolah Baru terus aku jumpa kawan baru. Walaupun ada CIK ATIKAH. Tapi takkan mahu kawan dengan dia sorang saja. aku nak KAWAN dengan semua orang. Daftar masuk bilik Qatrunnada' 4. Aku terus ke katil. Hari first,aku lah perempuan yang paling ZUHUD sekali. Malu punya pasal. Malam tuh bilik aku macam apa entah..

Aku mula berkenalan dengan Cheyah,Ain,Hanisah,Ulfatul,Nabila,Iklil. Mula rapat dengan diaorang. Mula buat huhahuha dengan diaorang.Walaupun baru kenal,TAPI buat buat macam dah lama kan ? Krikk..Krikk..
ke Sekolah sama-sama , ke Dewan Makan sama-sama , kemana-mana lah pasti bersama . SAHABAT SEJATI kan ?

walaupun tak sampai Sebulan lagi perkenalan kita , aku SAYANG sangat dengan Persahabatan yang kita bina di bumi SMKA TAHAP ni. Aku harap walaupun Nisah dah pindah, dia tetap engat Persahabatan ni, 
Aku harap kita sama-sama berjuang nak tempuhi STPM dan budakBudak kecik yang tak MATURED tuh k ? Kita buktikan yang kita nih bukan macam yang diaorang cakap. 



hanya maut yang boleh memisahkan kita 

sahabat sampai ke syurga

No comments:

Post a Comment