JellyPages.com

Saturday, July 13, 2013

Salam Ramadhan 2013

Hari ke4 Puasa. saya still penuh. Awak and awak ? penuh tak.. harap-harap penuh lah yee :)
kalau tak penuh tak boleh raya tau ! haha. Engat pesan tuh ! TAK BOLEH RAYA . hehe. Ramadhan hanya datang setahun sekali je . mana ada puasa sampai 2kali setahun. Jarang dehh dengar .

sempena Ramadhan tahun ini. aku nak share sikit kehidupan aku berpuasa di sekolah baru kan. beza tau puasa sekolah lama dengan sekolah baru. very-very different ! Aku pun mula-mula tak dapat terima hakikat jugak. Tapi Lama-lama dah jadi macam biasa saja . cara berbuka di sekolah lama : makan dulu nasi . tapi kalau dekat sekolah baru : makan kurma + air solat then baru pergi DEMA ! beza tak ? bezakan. hehe. Tapi saya berjaya tempuhinya ..

And then time bulan Ramadhan nih kami budak-budak form SIX SMKA TAHAP ada rancang something.ada hari bersedekah,hari bangun qiamulail,dan manymore. *kau jangan aku MUET nih*
bagi budak-budak LOWER six tak dek siapa lagi mampu untuk meneruskan hajat untuk buat 20rakaat solat terawih. fullstop sampai lapan plus witir 3 rakaat .




oke-oke.. gerak dulu.
TakenByHim


No comments:

Post a Comment